კრიტერიუმი |
ინდიკატორი | ინდიკატორის შეფასების ქულა | მიღებული ქულა |
სხვისი მოსაზრებების მოსმენა და გათვალისწინება | უჭირს მოსმენილის აღქმა და შესაბამისი რეაგირება. | 1–3 |
|
ზოგჯერ არასწორად აღიქვამს მოსმენილს და არაადეკვატურად რეაგირებს. | 4–5 |
| |
მეტ–ნაკლებად სწორად აღიქვამს სხვის მოსაზრებებს და ითვალისწინებს საკუთარი მოსაზრებების ჩამოყალიბებისას. |
6–7 |
| |
სწორად აღიქვამს სხვის მოსაზრებებს და ადეკვატურად რეაგირებს. | 8–10 |
| |
აზრის მკაფიოდ ჩამოყალიბება და სიცხადე | აზრი ბუნდოვანია. უჭირს სათქმელის გასაგებად ჩამოყალიბება. | 1–3 |
|
აზრი ზოგჯერ ბუნდოვანია. შერჩეული ლექსიკა ყოველთვის არ შეესაბამება დასახულ მიზანს. | 4–5 |
| |
ზოგადად აზრი გასაგებია, მაგრამ ერთეულ შემთხვევებში ლექსიკა არაადეკვატურია. | 6–7 |
| |
აზრს მკაფიოდ აყალიბებს. ზუსტად და ცხადად გამოხატავს სათქმელს. ლექსიკა გადმოსაცემი აზრის ადეკვატურია. |
8–10 |
| |
აზრის დასაბუთება | არ ასაბუთებს თავის მოსაზრებებს. | 1–3 |
|
მოსწავლეს მოჰყავს არგუმენტები, მაგრამ ისინი ნაკლებად დამაჯერებელია. | 4–5 |
| |
მსჯელობა მეტ–ნაკლებად დასაბუთებულია. | 6–7 |
| |
მსჯელობა არგუმენტებით გამყარებული და დასაბუთებულია. | 8–10 |
| |
მეტყველების კულტურა | არ იცავს სალიტერატურო ენის ნორმებს. | 1–3 |
|
ნაკლებად უშვებს ენობრივ შეცდომებს. | 4–5 |
| |
არ უშვებს ენობრივ შეცდომებს, მაგრამ ლექსიკა მწირია. | 6–7 |
| |
მოსწავლე გამართულად მეტყველებს. აქვს მდიდარი ლექსიკა. | 8–10 |
| |
| საბოლოო შეფასება: ქულათა ჯამი გაყოფილი ოთხზე |
|
|
Friday, December 3, 2010
დისკუსიის შეფასების სქემა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment